U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai'ı 3-1 Mağlup Etti
U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası'nda Shanghai'ı 3-1 mağlup etti.
20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai'ı 3-1 (25-21, 20-25, 25-19, 25-15) mağlup ederek turnuvada ikide iki yaptı.
İstatistikler için tıklayınız.
Millilerimizin, gruplardaki son maçında 24 Haziran Çarşamba günü saat TSİ 8.00'da Bulgaristan ile karşı karşıya gelecek.
Eklenme Tarihi: 23 Haziran 2026
Link kopyalandı!
Link kopyalanamadı!