U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası'nda Çeyrek Finale Yükseldi
U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası'nda Bulgaristan'ı 3-1 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.
20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden U22 Kadın Milli Takımımız, Bulgaristan'ı 3-1 (25-18, 23-25, 25-21, 25-12) mağlup ederek grup etabını üçte üçle tamamladı ve adını çeyrek finale yazdırdı.
İstatistikler için tıklayınız.
Millilerimizin, çeyrek finalde 26 Haziran Cuma günü TSİ 14:00'da Hollanda ile karşı karşıya gelecek.
Eklenme Tarihi: 24 Haziran 2026
Link kopyalandı!
Link kopyalanamadı!