U18 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan'a 3-1 Mağlup Oldu
19-23 Haziran tarihlerinde Arnavutluk'un ev sahipliğinde düzenlenen şampiyonada ikinci maçına çıkan millilerimiz, Bulgaristan'a3-1 (25-17, 25-20, 22-25, 25-23) mağlup oldu.İlk mağlubiyetini alan millilerimiz, bu sonuçla 3 puanda kaldı ve grubunda ikinci sırada yer aldı
İstatistikler için tıklayınız.
Millilerimiz, bir sonraki maçında 23 Haziran Salı günü saat 22.00'de Sırbistan ile karşı karşıya gelecek. Canlı yayın için tıklayınız.
Eklenme Tarihi: 22 Haziran 2026
Link kopyalandı!
Link kopyalanamadı!





